A 24.hu híre szerint Beethoven, Mozart és Wagner művei újra életre keltek az Operaház színpadán, ahol a klasszikus zene mesterei varázsoltak el minket. Az előadás során a zeneszerzők ikonikus dallamai és lenyűgöző operáik a közönség szívéhez eljutva egyed


A mesterséges intelligencia révén a magyarokkal való kapcsolataikról osztottak meg történeteket és élményeket.

Az utóbbi időszakban a mesterséges intelligencia jelentős szerepet kapott a közélet különböző területein: a magyar kormány, a filmes ipar, a biológusok, valamint a tudományos közösség egyre inkább felfedezi ennek a technológiának a lehetőségeit. Sőt, sokan nap mint nap mély és összetett párbeszédeket folytatnak a ChatGPT-vel, ezzel új dimenziókat nyitva a kommunikáció és az innováció terén.

A Magyar Állami Operaház most egy különleges reklámkampányt indít, amely a 2025/2026-os évad szellemiségét hirdeti. Az új anyagban Ludwig van Beethoven, Wolfgang Amadeus Mozart és Richard Wagner, mindannyian egy-egy pohár pezsgővel a kezükben, mesélnek arról, hogyan fonódik össze a zenéjük a magyar kultúrával és hagyományokkal. A kreatív videó célja, hogy bemutassa e híres zeneszerzők örökségét, és azt, hogy miként inspirálják a magyar közönséget.

Az anyagban Beethoven többek közt arról beszél, hogy koncertezett Magyarországon, sőt, udvarolt is egy nőnek, Wagner pedig hozzáteszi: neki az apósa magyar, "egy bizonyos Liszt", akivel Pest-Budán muzsikáltak is együtt.

Related posts