Különleges karácsonyi ajánlat vár a Penny boltjaiban: most egy igazán legendás termékkel rukkolnak elő, amely garantáltan felülmúlja a Lidl kínálatát! Ne hagyd ki ezt a lehetőséget, hiszen naponta csupán három darabot lehet vásárolni egy vásárló számára.


Újra fellángolt a fakonyha-láz a magyar üzletekben! Az IKEA és a Lidl után most a Penny is beszállt a játékos konyhák körüli őrületbe: október 22-től 22 999 forintos áron kínálják legújabb fa konyhaszettjüket. Mivel a készletek korlátozottak, valószínű, hogy ezek a kis konyhák villámgyorsan el fognak fogyni. Az utóbbi években a játékkonyhák népszerűsége igazi kultuszként robbant be, és úgy tűnik, hogy az idei karácsonyi időszak sem múlik el fakonyhák nélkül!

A 43. héten újraindul a gyerekek kedvenc karácsonyi játéka körüli őrület: október 22-től a Penny is piacra dobja saját fa játékkonyháját, amelyet 22 999 forintos áron kínál az áruházlánc. A szett mérete 60x30x96 centiméter, vagyis a klasszikus, nagy méretű változatról van szó, nem véletlen, hogy a gyerekes szülők minden évben vadásznak ezekre.

A készletek viszont kétségtelenül eléggé korlátozottak: a Penny közlésében szereplő információk szerint üzletenként csupán három darab érkezik, ami a magyar játékkonyha iránti éhséget figyelembe véve, nem éppen bőséges mennyiségnek számít.

Aki garantáltan szeretné elkerülni a csalódást, annak érdemes mielőbb döntést hoznia, hiszen a fa játékkonyhák iránti kereslet évről évre robbanásszerűen növekszik. Az utóbbi időszakban pedig szinte kultuszként körüllengi őket a vásárlók körében.

A fa játékkonyhák világát egykoron az IKEA uralta, hiszen a svéd óriás DUKTIG névre hallgató konyhája évtizedek óta a kisgyerekes családok egyik legnagyobb kedvence. Sok háztartásban ez a "klasszikus" modell még mindig a legnépszerűbb választás. Ám néhány évvel ezelőtt a Lidl belépett a színre, és ezzel forradalmasította a piacot: az olcsóbb, saját márkás játékkonyhája megjelenése óta a magyar vásárlók szinte megvadultak érte, és egy új trend kezdődött a gyerekjátékok között.

A vásárlók gyakorlatilag megrohamozták az üzleteket, a készletek pedig villámsebesen elfogytak. A termék rövid időn belül ráadásul a másodpiac sztárja is lett. A trend persze azóta sem csillapodott. Tavaly már az Auchan is beszállt a versenybe: a hipermarket a Miele márkájú játékkonyhát 25 százalékos kedvezménnyel, 29 990 forintos áron kínálta. Az IKEA továbbra is tartotta a frontot a DUKTIG modellel, bár jóval magasabb, 44 990 forintos áron. Eközben a Facebook-piacon virágzott a használt kereskedelem: alig használt darabokat lehetett találni 30-40 ezer forintért, házhoz szállítással, összeszerelve.

Ez a jelenség remekül tükrözi, hogy a fakonyha mára igazi karácsonyi ikon lett: az egykor egyszerű gyerekjátéknak indult termék mára kultikus státuszt nyert, és a boltok versenye évről évre egyre élesebbé válik, hogy ki kínálhatja a legjobb árat vagy a legkorábbi elérhetőséget. Idén pedig a Penny is ringbe szállt a versenyben.

Related posts