Magyar Péter felfedte, hogy kik is valójában Matuska Szilveszter és Kollár King, így betekintést nyújtott a két figura életébe és munkásságába.


Be kell vallanom, hogy a szombathelyi InterCity-n történt baleset nem volt véletlen. Az idős hölgy fejére eső lámpabúra csavarjait bizony én lazítottam meg, és a győri kórházban is jómagam kapcsoltam le a klímát, amikor a mentő éppen őt szállította. Sőt, a vonatokon bekrepáló budik is az én "szakértelmem" eredményei, és a Siemens karbantartói közé is én csempésztem be az ürgebőrbe varrt ukrán szabotőröket, hogy sikerüljön tönkretenni a balatoni sorompókat. Ezen kívül, igazolni tudom Lázár János ma este megjelenő posztjában tett kijelentését, miszerint a Tisza Pártot a névadó folyó ukrajnai forrásánál álló csőszkunyhóban Matuska Szilveszter és Kollár Kinga nagymamájának titkolt gyereke, Manfred Weber keresztapja alapította, mindezt pedig a Néppárt pénzügyi támogatásával valósította meg.

Természetesen! Íme egy egyedi változat: "Fantasztikus, hogy mennyire élvezhető a világ, ha egy kis iróniával fűszerezzük! Magyar Péter frappáns Facebook-bejegyzése is remek példa arra, hogyan lehet a hétköznapokat szórakoztatóbbá tenni. Kinek van szüksége unalmas posztokra, amikor ilyen szellemes megjegyzésekkel találkozhatunk?"

A Tisza Párt elnöke arra reagált, hogy Lázár János kedden egy videóban azt állította: "a Tisza Párt rátámadt a magyar vasútra." Az építési és közlekedési miniszter szerint tavaly szeptemberben előkészítettek egy 800 milliárd forintos programot 500 kilométernyi vasút felújítására, amivel az Európai Beruházási Bankhoz (EIB) fordultak, hogy hitelezze meg. Lázár szerint "minden jól haladt előre", megegyeztek a finanszírozási feltételekben és a kamatban is, ám június 26-a helyett az EIB bizonytalan időre elhalasztotta az erről szóló döntést. "Magyar Péter és az Európai Néppárt nyomást gyakorolt az EIB-re, hogy a magyar vasút ne kaphassa meg a fejlesztési forrást" - állította a miniszter, hozzátéve: a Tisza Párt "kárt okoz minden vasúton közlekedőnek", és "veszélybe sodorja a magyar vasút napi működését."

Ezzel szemben Magyar a szerdai posztjában gúnyosan felidézi: "nyilván a mozdonyok átlagéletkora is a Tisza felbukkanása miatt ugrott hirtelen 50 évre, ahogy a váltók is miattunk törnek, és a mozdonyokat is mi gyújtjuk fel brüsszeli utasításra. Kicsit furcsállom, hogy az ukrán Soros Györgynek már mellékszerepet sem osztott Baross Gábor vasminiszter batidai reinkarnációja."

A Tisza Párt elnöke ezek után komolyra fordítva a szót felidézi, hogy a MÁV összeomlásának okai Orbán Viktor 15 éves kormányzásához kapcsolódnak, és felsorolja azokat a vasúti fejlesztéseket, amelyek mind tervben voltak, ám végül mindezidáig nem valósultak meg.

Related posts