Egykoron tekintélyes vezető, akinek hatalma mára megkopott, és már nem ragyog úgy, mint régen.


De mi történik, ha a probléma nem a csomagolásban rejlik, hanem magában a termékben?

A BOK-csarnokban zajló vasárnapi Harcosok Klubja-gyűlés előtt egy alapos marketingkampány készítette elő a terepet, amely már napok óta izgalomban tartotta a közönséget. A kampány során különféle, titokzatosnak tűnő Facebook-bejegyzések bukkantak fel, valamint egy sejtelmes logó is megjelent, mindezek mellett pedig számos rövid videó tette még feszültebbé az előkészületeket. A fokozatosan adagolt információk révén pedig egyre világosabbá vált a nagyszabású esemény célja és jelentősége:

Orbán a bombasztikus díszletek között tartott beszédében egy "digitális honvédség" felállításáról beszélt, aminek most tízezer tagja van, ezt meg kell duplázni, majd 100 ezerre emelni. Ennek a hadseregnek lenne a feladata Orbánt választási győzelemre segíteni.

A miniszterelnök előtt politikusok és influenszerek beszédei tüzelték a párt által toborzott közönséget. Régebben talán fennakadtunk volna azon, hogy mégiscsak a szerepek összekeverése, hogy Bohár Dániel és Szijjártó Péter felváltva szólalnak fel, de ebben a keretben mindez teljesen logikus volt. A Harcosok Klubja-megközelítés szerint végső soron mindenki csak egy felvillanó arc a futószalagon gyártott shortvideókban és posztokban, az pedig mindegy is, hogy egy állami intézményt irányít, vagy csak szeret a kamerába beszélni, a lényeg, hogy megfogja az emberek figyelmét.

Related posts