Fizetett reklámok hiányában megakadt a digitális terjeszkedés: a Harcosok órája nézőinek 96%-át elvesztette.

Egyszer csak, szinte egyik pillanatról a másikra, drasztikusan csökkent a Harcosok órája videóinak népszerűsége. A Telex jelentése szerint ez a változás október 6-án kezdődött, amikor a Meta leállította a Facebook politikai hirdetéseit az Európai Unió területén. A diagramjuk világosan mutatja, hogy a korábban 100-200 ezer körüli nézettség hirtelen 5-7000-re esett vissza.
Hétfő óta, ami a hirdetésmentes időszak kezdetét jelenti, Kövér László, Nagy István, Szentkirályi Alexandra és Szijjártó Péter egyaránt képtelenek voltak olyan nézettségi adatokat felmutatni a Harcosok órája csatornán, amelyek értelmezhetőek lennének. Mindez különösen figyelemre méltó, hiszen a hirdetés előtti időszakban a videók átlagos nézettsége még 182 ezer körül alakult.
A helyzet világos: október 6-tól a Facebookon már nem lehet fizetett politikai hirdetéseket futtatni. Az első napok tapasztalatai alapján ez komoly csapást mért a digitális tér hódítóiként ismert Harcosok órájára, amely eddig hirdetésekkel tudta fenntartani magas nézettségét. Jelenleg azonban úgy tűnik, hogy az organikus elérés szinte eltűnt.