Most érkezett a hír a TV2-től: itt a várva várt bejelentés!


Novemberben megkezdődött az új boszorkányév! A varázslatos energiák mostantól felerősödnek, és a szerencsehozó boszorkány különleges figyelmet szentel ezeknek a csillagjegyeknek, hogy vezesse őket a boldogság és a jólét ösvényén.

A TV2 továbbra is megőrzi dominanciáját: októberben is a csatorna áll az élen a nézettségi versenyben. Az őszi televíziós főszezon során a nézők ismét széles választékból válogathattak a saját gyártású műsorok között, mind a hétköznap estéken, mind pedig a hétvégéken.

A nézettségi verseny ebben az időszakban különösen éles, de a TV2 most is magasan kiemelkedett, és megszerezte az első helyet. Október hónap során a nézők favoritja a TV2 és annak Csoportja volt, mind a 18-59 éves korosztály, mind pedig a teljes lakosság szempontjából, legyen szó akár a nap bármely órájáról, akár a főműsoridőről. Ezzel a csatorna már nyolcadik hónapja megőrzi vezető pozícióját a főműsoridős nézettségi ranglistán.

Októberi összegzés dióhéjban:

Október végén lezárult az Ázsia Expressz 6. évada, amelyet a 18-59 éves nézők 15,3%-a figyelt izgatottan. Ez a kalandreality mindkét fő korcsoportban kiemelkedő teljesítményt nyújtott, hiszen toronymagasan nyerte a saját idősávját. Az idei évad különösen nagy népszerűségnek örvendett, különösen a fiatalabb nők körében, ahol a 18-39 évesek között 18,4%-os közönségarányt ért el, így a legnézettebb műsorrá vált a saját kategóriájában.

* Október 13-tól A házasság első látásra harmadik évada és a Legyen Ön is milliomos! új részei vették át a helyet. Mindkét műsor kiemelkedő nézettséget hozott: a párkapcsolati reality 18,0%-os, míg a kvízműsor 2025-ben a legnézettebbnek bizonyult a műfajában.

A hétvégi grandiózus előadások között a Sztárban Sztár All Stars legújabb évada kiemelkedett, hiszen a 18-59 éves nézők körében átlagosan 16,5%-os nézettségi részesedést ért el, ezzel a legnépszerűbb műsorrá vált az időszakban.

A Megasztár élő adásait a fő kereskedelmi célcsoportban 15,2%-os nézettséggel, míg a teljes lakosság körében 17,8%-kal követték nyomon, ezzel a műsor október hónapban a legnépszerűbb program lett az adott idősávban.

A reggeli magazinműsorok, mint a Mokka és a Mokkacino, kiemelkedő népszerűséggel bírnak, hiszen mindkét célozott korcsoportban jelentős előnnyel domináltak a versenytársakkal szemben. Az esti infotainment programok, a Tények és a Tények Plusz, szintén sikeresen megőrizték vezető pozíciójukat a nézettségi rangsorban.

A kábelcsatornák teljesítménye figyelemre méltó volt: októberben a Mozi+ megőrizte vezető helyét a legnézettebb kábelcsatornák között, míg a sportcsatornák versenyét a Spíler1 és Spíler2 dominálta. A Jocky TV pedig az idei évben kiemelkedő eredményt produkált, míg a TV2 Comedy az elmúlt öt esztendő legjobb teljesítményét mutatta fel.

Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója így nyilatkozott: "Nézőink bizalma számunkra a legnagyobb elismerés, és óriási büszkeséggel tölt el bennünket, hogy októberben ismét a legnézettebb csatornák között szerepel a TV2 és a TV2 Csoport Magyarországon. Ez a folyamatos siker azt jelzi, hogy műsoraink estéről estére elérik a közönséget. Az év hátralévő időszakában is számos közönségkedvenc és új formátum várható a képernyőn, amelyekért érdemes velünk tartani. Hálásak vagyunk nézőinknek, hogy velünk együtt folytathatják ezt a sikertörténetet."

Októberben a TV2 magabiztosan megőrizte vezető helyét a piacon, mind a csatorna, mind a csoport szintjén. Kiemelkedő teljesítményt nyújtott mindkét fontos korcsoportban, a teljes napi nézettség és a főműsoridő alatt egyaránt. A kábelportfóliójának figyelemre méltó eredményeivel együtt a TV2 Csoport újra győztesként került ki a csatornacsaládok nézettségi versenyéből.

Related posts